Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Nastává nám období, kdy se dny začínají krátit, sluníčko je slabší a tím pádem i my máme pocit, že i naše energie je menší a menší. Existuje však mnoho možností, jak připravit organismus na chladné zimní počasí.

Zima vždy znamená velikou zátěž na celý organismus. To se pak odráží na zdraví, pleti, vlasech a dokonce i na naší náladě. V tomto článku Vám poradím, jak připravit Vaše tělo na zimu, abyste toto chladné období zvládli bez větších obtíží!

1. Pohyb

Možná se vám to nebude líbit, ale základními prostředky pro kvalitní přípravu na zimní období jsou zejména pohyb, kvalitní strava a péče o tělo. Je důležité, abyste chodili ven každý den, byť by to mělo být jen na 10 minut. Každý pobyt na čerstvém vzduchu má pozitivní vliv na náš metabolismus, otužuje Vás a posiluje Vaše srdce. Pozitivní  pro Váš organismu je i posezení při otevřeném okně.

Jelikož jste v létě byly v daleko větším pohybu, než tomu je v chladnějších měsících, je vhodné, přihlásit se hned začátkem podzimu na nějaké cvičení a začít se věnovat sportovním aktivitám. Nesmíte ale zapomenout na skutečnost, že sport Vás musí hlavně bavit.

Nedostatek pohybu oslabuje naši imunitu. Dále stojí ale také za oslabením srdce a nabíráním objemu v pasu. I pouhá chůze na běžícím pásu, může mít dobrý efekt.

2. Péče o pleť

Abyste se cítili dobře a zároveň vypadali skvěle a svěže, rozhodně byste měli navštívit kosmetický salón. Musíme si uvědomit, že vítr a mráz v zimních dnech nejsou pro naši pleť to pravé. Je tedy o to důležitější o ni pečovat, starat se o ni a více ji ošetřovat. Pro svěží a hebkou pleť je dobré před odchodem do chladu užívat kvalitní hydratační krémy. Hydratovat naši pleť mohou i koupele a zvýšení přijmu vitamínů A a E.

3. Plná kvalitní obuv

Na začátku chladnějších dní je vhodné začít přemýšlet o kvalitní pevné obuvi, která by napravila škody z letního období. V letním čase totiž dostávají naše chodidla velmi zabrat a to především paty. Proto je vhodnější nešetřit a koupit si kvalitnější boty, které by pro Vás a Vaše chodidla byly pohodlné. Ještě před tím než uzavřete Vaše chodidla do pevných bot je lepší je nechat odborně ošetřit a poradit se s dobrou pedikérkou. Dopřejete svým chodidlům tak kvalitní péči po namáhavém letním období a před chladným zimním časem.  Pravidelnou údržbu poté již zvládnete sami.

4. Strava

Všichni to dobře známe. Zimní čas se pojí i s přibývajícími kily. Naše tělo má tedy v zimních měsících tendenci vytvářet tukové zásoby, kterým ale můžeme předcházet zdravějším a lehčím jídelníčkem. Nepřejídejte se! Zkuste se naučit jíst tak, abyste byli z 80% plní. To, co jíte, ovlivňuje Vaše zdraví, odolnost i psychickou pohodu víc, než si myslíte. Existují potraviny, díky kterým se budete v chladnějších měsících cítit zdravěji a v pohodě.

Aby naše tělo fungovalo a nechytili jsme každý bacil, který proletí okolo, musí být v pořádku náš imunitní systém. Ten se nebude zadrhávat, když dostane stálý přísun vitaminů a minerálních látek, a zároveň když ho nepřetížíme stresy a nedostatkem pohybu.

Jezte hodně jídel s vysokým obsahem bílkovin, citrusových plodů kvůli vitaminu C, rostlinných olejů kvůli vitaminu E, špenátu, sladkých brambor a mrkve, kde je obsaženo hodně beta-karotenu. Dobrým zdrojem minerálních prvků jsou ryby, drůbež, libové maso, mléčné výrobky, obilniny a luštěniny.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.