Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Naše hmotnost je mnohými z nás bedlivě hlídaná hodnota. A i přes to, že úplně přesně nevypovídá o našem zdraví, ani poměru tuku a svalů,  jí můžeme brát jako orientační ukazatel naší kondice. Kdy je ale zbytečné se vážit?

Den po vyčerpávajícím cvičení

Po velké fyzické zátěži často pociťujeme bolesti, které jsou způsobené mikro trhlinkami ve svalových vláknech. V těle pak probíhá samoléčící proces těcht mikrozranění a v důsledku většího dělení bílkovinných buněk ve svalech se přibývá na objemu a tím pádem i na váze. Je to však přechodný stav, který se srovná, až se tělo zregeneruje.

Den po dlouhém letu

Více než čtyři hodiny strávené v letadle mohou vést k zadržení tekutin v organismu a elektrolytické nerovnováze, což se projeví v náhlém zvýšení hmotnosti.

Po konzumaci příliš slaného jídla

Solená jídla mohou vést k růstu váhy, neboť sůl zadržuje v organismu vodu. Nemá tedy smysl potom, co jste si dali sushi, které obsahuje solenou rybu v rýžové rolce nebo okurky nakládané v soli, stoupat na váhu.

Týden před menstruací

Pár dní před menstruací dochází v ženském organismu k hormonálním změnám stimulujícím zadržení tekutin a nafouknutí břicha. V tomto období bude tedy váha o něco vyšší než obvykle. Ne vždy kila navíc značí příbytek tuku nebo svalů. Ideální je se vážit jedenkrát týdně ráno nalačno a po navštívení toalety. V tomto okamžiku bude největší šance, že vás váha nebude klamat.

A jak často se vážíte vy? smile

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.