Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Mnoho lidí kvůli současnému uspěchanému životnímu stylu má potíže s aktivitou a dodržováním zdravých a stravovacích návyků.

Pokud pracujete v kancelářském prostředí, může být obzvlášť těžké držet se svých plánů. Pracovníci, kteří mají sedavé zaměstnání mohou všeobecně mít vyšší tělesnou hmotnost než lidé, kteří mají vysoce náročnou práci. Ovšem to, že máte sedavé zaměstnání, by nemělo být omluvou. Prostě potřebujete nalézt nové způsoby, jak zajistit prioritu pro Váš zdravý aktivní životní styl a jak to udělat, aby se stal součástí Vašeho každodenního života. Koukni se na desatero „PROČ CVIČIT!?“

1. Usnadňuje provádění denních úkolů.
Pokud musí Vaše tělo překonávat odpor (jako u silového tréninku), pak svaly musí zesílit. To Vám pomůže se vším – od zvedání krabic až po vyrovnání rovnováhy, a to i včetně takových základních věcí, jako je třeba otvírání uzávěrů zavařovacích sklenic.

2. Zvyšuje sebedůvěru.
To, že jste aktivní, pomáhá rovněž zvyšování Vaší vlastní image. To také pomáhá udržovat pozitivní mysl. Pokud se cítíte dobře fyzicky, pak to může mít pozitivní účinky na každý další aspekt Vašeho života!

3. Pomáhá snižovat riziko osteoporózy.
Cvičení může zvýšit sílu Vašich kostí. S postupem vašeho věku pak také může zlepšit podmínky v případě takových jevů, jako je například onemocnění osteoporózou.

4. Snižuje stres a zlobu.
V průběhu cvičení se vylučují v těle přírodní chemické látky, které se nazývají endorfiny. Ty vytvářejí pocit dobré nálady a napomáhají pozvednout Vaši náladu To pak zpětně pomáhá snižovat hladinu stresu. Všichni bychom v průběhu našeho života měli pravidelně užívat tuto spolehlivou látku na snížení stresu!

5. Snižuje riziko zranění.
Vybudování dokonce i menšího množství svalů je jedním ze způsobů, jak pomoci celkovému zesílení těla, jak zajistit podporu i ochranu kloubů a vaziva před zraněním v průběhu každodenních aktivit.

6. Zlepšuje výkon v oblasti sportu a tělesného cvičení.
Tělesné cvičení může zlepšit Váš tělesný výkon ve Vašem oblíbeném sportu nebo jiném koníčku. Je to díky tomu, že pomáhá zlepšit schopnosti Vašeho těla, stejně jako Vaši koordinaci.

7. Zlepšuje Váš metabolismus.
Pravidelné cvičení může napomoci Vašemu metabolismu prostřednictvím zvýšení podílu svalových vláken ve Vašem těle. Zvýšením třeba i malého množství svalů spálíte mnohem větší množství kalorií – a to dokonce i ve chvílích, kdy odpočíváte!

8. Pomáhá omezit příznaky menopauzy u žen.
Příznaky menopauzy jako například návaly horka, nepravidelný spánek či iracionalita mohou být výrazně sníženy zavedením pravidelného fyzického cvičení do Vašeho životního stylu.

9. Má zlepšující zdravotní účinky na krevní tlak a hladinu cholesterolu.
Pravidelné tělesné cvičení může pomoci snížení krevního tlaku a také snížit hladinu nízkého („špatného“) cholesterolu, zatímco současně zvyšuje hladinu HDL („dobrého“) cholesterolu.

10. Můžete změnit tvary Vašeho těla.
Cvičení se srdeční zátěží („kardio cvičení“) a posilování s činkami může obohatit Vaše tělo. Nezáleží přitom na jeho současném stavu. Velmi štíhlí lidé mohou získat hranatější postavu a zlepšit svou postavu, zatímco lidé s vyšší hmotností mohou shodit nadváhu.

Tím, že změníte svůj stereotyp a přidáte nová cvičení, činky navíc nebo různé varianty současných cvičení, můžete dosáhnout lepších výsledků na základě Vašeho času stráveného ve fitcentru. Projděte si některé příklady různých cvičení s činkami a denního režimu cvičení pro Vás. Ty byste se měli snažit provádět a začít těžit z některých skvělých zdravotních důsledků těchto změn!

ZDROJE:

BBK-FITNESS.CZ

nadakostovalova.cz

Vlastní

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.