Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Rozhodli jste se že začnete cvičit? Tak je tento článek přesně pro vás! smile 

Předtím než uvidíte progress na svém těle byste se měli ujistit, zda-li provádíte vše tak, jak se má a neomezovali se vám tím vaše cíle, protože i špatná technika vám může zpomalit progress! Zde jsou nejčastější chyby nováčků!

1. Začínáte jako vrcholový sportovec

Ta největší chyba, kterou můžete pro svoji změnu k lepšímu já udělat. Nezpomínejte že i nejlepší vrcholoví spotrovci  začínali od nuly a určitě ne tak, že si naložili 150kg na dřep a 200 na deadlift (mrtvý tah). Musíte začít zlehka, s jednoduššími váhami (ženy klidně i bez zátěže). Nejhlavnější je technika, kterou byste měli zvládat, takže bych se nejprve zaměřila na správně provedení cviků, potom až trénovat jako Schwarzenegger.  laugh 2. Přidáváte si moc velké váhy

Problém, který jsem už nakousla v první chybě. Jak už jsem řekla, nejlepší je, se „nabiflovat“ techniku, a potom jít na něaké ať těžší nebo lehčí váhy. Chci upozornit na to, že pokud nebudete mít dostatečně zvládnutou techniku, tak se např. při deadliftu (mrtvý tah) zaseknete na 100 kilogramech a potom už to nepůjde, protože vám to ne síla, ale technika nedovolí!

3. Směřujete ke kardio strojům

Vytvořte si správně rozvrhnutý plán. Ať už je to ztráta tuku, nebo budování svolové hmoty. Při hubnutí bych rozhodně jen neběhala na páse, ale použila bych například HIIT trénink (intenzivní kardio trénink, při kterém se i mírně budují a posilují svaly). Naopak při nárustu svalové hmoty bych se zaměřila na cviky s velkými váhami, ale 1-2x týdně bych přidala po tréninku kardio. Teď je jen na vás, co je váš cíl.

4. Neprovádíte cviky technicky správně

Správná technika při cvičení je nutnost! Jestliže nevíte jak na něaké cviky, domluvte se na trénink s osobním trenérem, který vám vše ochotně vysvětlí a bude vás provázet posilovnou. Musíte správně dýchat, zatínat svaly a není to tak jednoduché, jak to může vypadat. No zdání občas klame. Naopak chápu, že např. studenti nemají dostatek financí na to, platit si osobního trenéra, proto bych z vlastních zkušeností doporuřila shlédnout si YOUTUBE, kde vás techniky naučí zdarma!

5. Jíte stále nezdravě

Myslíte si, že když se začnete cvičit aspoň 3x týdně, tak bude vše okay a půjde vše jako po másle? Tak to jste na omylu. Ke zdravému životnímu stylu patří taky zdravá životospráva a strava! Taky jste si někdy stoupli po měsíci pilného cvičení na váhu a viděli jste, že se rafička nepohla ani o gram? Pokud vše cvičíte tak jak se má, bude problém právě tady – ve stravě. Zamyslete se nad tím protože strava tvoří 80% vašich výsledků. A pokud vám to za to stojí tak zvládnete změnit i návyky stravování.

 

Pokud jste si vzali k srdci tyto rady, jste na dobré cestě k vašim cílům smile

Přejeme vám hodně štěstí!

Zdroje: Vlastní zdroj

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.