Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Každého někdy hodí mlsná a je v pořádku, pokud si občas dopřejeme něco malého sladkého. V případě, že chutím podlehneme pokaždé, se to ale může projevit na naší postavě a přírůstku váhy, o což nejspíš nikdo nestojí. Proto vám přinášíme pár tipů, jak zvítězit nad chutí na sladké.

  • Zařaďte do jídelníčku více tuků a bílkovin. Ty vám nevystřelí inzulin a vaše tělo nebude žádat další cukry.
  • Pijte dostatečně. Ne nadarmo se říká, že hlad je převlečená žízeň. Zkuste tělo zavodnit a zaplácnout ho a hlad se zmírní.
  • Udělejte si kávu. Kafe s mlékem jednak uspokojí vaše chutě a zároveň dokáže na chvíli zahnat hlad.
  • Spěte dostatečně. Protože pokud jste nevyspalí, tělo si žádá více energie v podobě cukru.
  • Zero limonády. Nejsou kvůli umělým sladidlům zdravé, ale pokud si občas dáte skleničku na zahnání chuti na sladké, tak to neuškodí ani vaší postavě, ani zdraví.
  • Jezte zeleninu. Ano, i taková zelenina dokáže zahnat chuť na sladké. V případě, že potřebujete pořád něco dávat do pusy, zkuste si k filmu nakrájet na co nejmenší kousíčky různé druhy zeleniny a chroupat ji. Navíc zelenina má spoustu pozitiv pro vaše tělo a opravdu málo kalorií. A například taková červená řepa a mrkev jsou sladké chuti, takže vás přestane honit mlsná na nezdravé sladkosti.
  • Multivitamíny. Určitě znáte multivitamínové šumivé tablety. I ty obsahují minimum kalorií, jsou sladké a jako bonus obsahují spoustu vitamínů důležitých pro naše tělo.

Pokud máte chutě na sladké často, zaměřte se na svůj jídelnček. Je možné, že vám chybí některá ze základních složek, vitamínů nebo minerálů. Máte nějaké jiné tipy, jak zahnat chutě na sladké? Podělte se o ně s námi v komentářích. smile

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.