Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Zná to jistě mnoho z vás – jíte zdravě a cvičíte několikrát týdně, ale váha se ne a ne hnout dolů? Možná děláte jednu z těchto chyb.

Chcete toho moc a příliš rychle

Potřebujete zhubnout třicet kilo? Možné to je, ale nesmíte čekat, že to zvládnete za 3 měsíce. Dávejte si menší cíle, které se vám podaří snáze plnit. Cíle, který je více na dohled, se dosahuje snáze. Zůstanete tak namotivovaní a bude větší pravděpodobnost, že se nevzdáte.

Už nikdy si nedám…

Je zbytečné si něco zakazovat úplně. Jakmile budete vědět, že to nesmíte, bude vás to lákat o to víc. Změny v jídelníčku naplánujte jen takové, o kterých víte, že je můžete zvládnout dlouhodobě. Proto by z vašich úst neměly zaznít věty typu „už nikdy si nedám čokoládu“.

Nenosíte si svačiny

Zastihne-li vás hlad mimo domov, je dobré mít v záloze nějakou zdravou svačinku. Například hrst oříšků, proteinovou tyčinku, jogurtový nápoj apod. V případě, že byste nebyli vybavení, je větší šance, že podlehnete pouličním stánkům a fast foodům, které by vás všude sváděli. A i kdybyste to vydrželi až domů, snědli byste pak pravděpodobně mnohem více jídla, protože by vaše tělo bylo vyhladovělé a chtělo ten deficit dohnat.

Hubnutí = utrpení?

Berete hubnutí jako dočasné utrpení, po jehož konci se zase budete moci rozvalit před televizí a jíst co vás napadne? Tak to byste se měli raději předem smířit s neúspěchem, nebo případně s jo-jo efektem. Svého cíle totiž dosáhnete daleko spíše, když se shazování kilogramů stane součástí celkové a trvalé změny vašeho životního stylu.

Bez hladovění to nejde. Nebo ano?

Při shazování kil se musí od rána do noci trpět hladem? Naopak, je to velká chyba! Samozřejmě, musíte jíst méně, ale to neznamená, že se musíte týrat hlady. Jezte menší porce častěji a volte raději takové potraviny, které mají velký objem, ale malou kalorickou hodnotu. Zaměřte se na bílkoviny a vlákninu, protože právě díky nim budete déle sytí. Pokud byste jedli moc málo, jen zvýšíte riziko, že tělo zpomalí metabolizmus a i z mála přijatého jídla pečlivě uloží každé deko. Po prvních pár dnech hodně skromného jídelníčku by se hubnutí nejspíše zastavilo.

Hubnutí v utajení se nemusí vyplatit

Je pochopitelné, že se se svými plány na hubnutí nechcete svěřovat, pokud chcete někoho překvapit nebo když vám není příjemná představa, že se vás stále někdo vyptává, jak vám to jde. Ale na druhou stranu, svěření se s vlastními záměry nám může pomoci v tom, že to jen tak nevzdáme. Taky vás přítel nebo kamarádky můžou podpořit a místo odpolední návštěvy cukrárny vyrazíte do fitka nebo bazénu. Možná budete příjemně překvapeni, jak vás bude okolí podporovat. Nebojte se i na návštěvách odmítnout nějaké jídlo s tím, že se snažíte zhubnout. Není vaše povinnost všechno ochutnat a okolí to musí pochopit.Ať už vám chybí jen pár kilogramů, nebo jste teprve na začátku své hubnoucí cesty, určitě vytrvejte. Výsledek bude stát za to!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.