Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Závislost na cukru je pravděpodobně více běžná než myslíte. Velká konzumace cukru s sebou přináší zdravotní potíže jako je obezita, srdeční choroby, cukrovka, hyperaktivita, problémy s pamětí, soustředěním atd. I přes všechna tato rizika je tady mnoho lidí, kteří konzumují cukr ve velkém množství. Jsou na něm závislí, nedokážou se toho zbavit. Co s tím a jak si udržet konzumaci cukru pod kontrolou?

  • Vyřaďte cukr z vaší domácnosti

    A nejen cukr, ale i výrobky ve kterých je obsažen jako třeba zmrzliny či slazené limonády.

  • Zařaďte víc zdravých potravin

    Jezte zdravě, nahraďte cukr ovocem (čerstvým i sušeným), „sladkou“ zeleninou (mrkev, červená paprika). Pijte dostatečné množství vody. Čaj si můžete osladit lžičkou medu a zmrzlinu můžete vyrobit domácí z mraženého ovoce.

  • Jezte pravidelně

    Pravidelná a vyvážená strava se zastoupením všech makroživin pomáhá udržet vyrovnanou hladinu cukru v krvi a snižuje tak naši touhu po cukru.

  • Mějte pravidelný pohyb

    Dbejte na pravidelný pohyb, dostatek slunečního záření a samozřejmě i dostatek spánku.

  • Zabavte se něčím jiným

    Stres, únava, smutek a někdy i nuda jsou častým důvodem toho, proč většinou sáhneme po něčem sladkém. Zkuste se ale místo toho jít projít, přečíst si knížku, jít s kamarády ven. Zabavte se jiným způsobem než konzumací cukru.

  • Nechoďte nikam hladoví

    Vyvarujte se místům, kde nabízí většinu sladkých věcí a hlavně tam nechoďte hladoví, abyste se nedostali do situace, kdy máte hlad a nemáte na výběr. Vždy je lepší si s sebou vzít svačinu nebo se najíst před odchodem.

Zdroj:https://www.rodalesorganiclife.com/food/how-to-reduce-sugar-cravings

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.