Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Vaječné žloutky jsou pro nás špatné a měli bychom se jich vyvarovat

Mnoho lidí si myslí, že vaječné žloutky mohou zvýšit hladinu cholesterolu v krvi. Vliv na hladinu cholesterolu v krvi mají ale nasycené mastné kyseliny a trans-mastné kyseliny obsažené např. v zákuscích, dortech, sádle, tučném mase a plnotučných mléčných výrobcích. Vaječné žloutky obsahují málo nasycených mastných kyselin a vzhledem k posledním studiím nám hladinu cholesterolu v krvi nezvyšují, ale naopak mají mnoho pozitivních účinků na naše zdraví.

 

Káva nás dehydratuje

To, že kofein dehydratuje, je pravda. Pokud to s ním ale nepřeženete, tak se není čeho bát. Navíc voda obsažená v kávě vám ten deficit vynahradí. Takže pokud nepijete cca 5 šálků kávy denně, tak vám žádná dehydratace nehrozí.

 Bio potraviny = zdravější potraviny

Sladkosti nebo chipsy s nálepkou bio přece neznamenají, že jsou zdravé. Pořád mají stejné množství cukrů, tuků a prázdných kalorií jako ti, kteří nálepku bio nemají. Důležité je sledovat složení a obsah jednotlivých makroživin.

Vitamín C nás ochrání před rýmou

Vitamín C sice v lidském těle plní mnoho důležitých funkcí, ale žádné zázraky od něj nečekejte. Před rýmou nás neochrání, může nám ale rýmu zmírnit a zkrátit dobu trvání.

Syrové mrkve jsou více prospěšné než uvařené

Vařením se právě naopak zvyšuje výživová hodnota mrkví. Ze syrové mrkve je tělo schopné vstřebat jen malé procento vitamínů a minerálů, zatímco z vařené se tato schopnost zvyšuje.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.