Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Jak zdravě a efektivně zhubnout?

Je velmi těžké se jednoho dne rozhodnout, že shodíte na váze. A ještě těžší je to vydržet a mít pevnou vůli. Často se totiž stane, že tak jak rychle začnete, tak také brzy skončíte. Je to celkem známý příběh. Pár dní počítáte každou kalorii a dodržujete rutinní návyky vašeho nového životního stylu a za nějaký čas už jste zase jedním z největších návštěvníků v oddělení koláčků, koblížků a jiných sladkých pochoutek. Proto je lepší zvolit jinou cestu.

Existuje lepší způsob, jak se naladit na vlnu lepšího životního stylu. Zkuste nevolit metodu „Všechno nebo nic!“. O mnoho lepší je pomalý přechod na zdravou stravu a celkový styl vašeho života. Zkuste nejprve přidat jedno či dvě zdravá jídla do vašeho jídelníčku. Vaší denní rutinu to oživí a zároveň nepřejdete hned k plně zdravé a absolutně jiné stravě, čili vám nic nebude scházet a nebudete mít potřebu doplnit nějaké typy jídel.

Zásadní pro snížení vaší váhy je samozřejmě pozvolná změna jídelníčku a také pohyb.

Správná strava

Správná, zdravá a plnohodnotná strava a výživa je jednou z nejzákladnějších složek zdravého životního stylu. Naše tělo je především závislé na stálém a pravidelném přísunu živin do našeho těla. Je to zejména důležité pro růst buněk a pro náš metabolismus. Důležité pro naše tělo je zejména získat desítky základních forem jako jsou bílkoviny, vitamíny, sacharidy, minerály a tuky.

Proto bychom měli jíst pestrou a vyváženou stravu, která by měla obsahovat celá zrna, ovoce, zeleninu a také nízkotučné mléčné výrobky. Vhodné je samozřejmě konzumovat libové maso, např. krutí či vepřové, luštěniny, vejce a dobrou složkou jsou také ořechy. Dobré je také se zamyslet nad velikostí jídla. Správná cesta k zdravému životnímu stylu je pravidelný přísun potravin v přiměřených porcích. Pro snížení váhy se není možné přejídat! Upravte si porce jídla tak, abyste byli tak z 80% najedení.

Každodenní cvičení

Samozřejmě pokud nechcete omezit svůj jídelníček jen na plně zdravou stravu je vhodné zapojit do svého denního programu i cvičení, které vám pomůže formovat vaši postavu podle vašich snů. Ale snížená váha není jediný důvod pro každodenní cvičení. Cvičení přináší aktivitu a zároveň následné uvolnění a relaxaci pro naše svaly a celé tělo. Stálý pohyb našeho těla je také dobrý pro pozitivní myšlení, správnou činnost srdce a samozřejmě pro regulaci váhy. Díky každodennímu pohybu budeme mít naši váhu pod kontrolou. Stejně jako u jídla i u cvičení je vhodné začít pozvolna. Je dobré cvičit podle svých možností  – nepřepínat se! Vhodná cvičení pro posílení svalů, každodenní dávku pohybu a také relaxaci jsou například aerobní cvičení jako chůze či běh, vzpírání, posilování břišních a zádových svalů. V současné době je velmi populární také jóga, kterou já osobně velmi doporučuji. Díky józe získáte správné držení těla, zlepšíte flexibilitu a vyrovnanost, naučíte se správní dýchat a relaxovat a také lepe pochopíte své tělo. Každodenní pohyb je prostě nedílná součást našeho zdravého životního stylu. Pokud tedy chcete žít zdravěji nějaká cvičení a pohyb ve vašem denním programu rozhodně nesmí chybět.

Zdravá strava a každodenní pohyb vám pomůžou snížit a regulovat vaši váhu, udržet vaše tělo v kondici a pomohou vám vytvarovat postavu, kterou si přejete.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.