Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Zbavte se základních lidských zlozvyků a budete se cítit skvěle!

Křupavé svačinky, když nejsme hladový!

Proč to může být tak nebezpečné? Tento zdánlivě neškodný zlozvyk se projevuje tím, že ztrácíme kontrolu nad našimi chutěmi a příjmem jídla, což může vést až k chronickému přejídání. Nejčastěji se právě jedná o malé nenápadné svačinky v podobě brambůrků, tyčinek sušenek a dalších křupavých dobrůtek, které nám ale s přibývajícím množstvím také přidávají na váze. Tento zlozvyk může vést až k cukrovce, onemocnění srdce a dalším vážným stavům. Řešením je zredukovat svůj příjem potravy na pravidelný jídelníček, kde svačinka bude opravdu jen malá a hlavně zdravá složka našeho jídelního programu. Musíme se tedy naučit kontrolovat naši chuť k jídlu, jíst s mírou a zdravěji.  Dobré je také přestat jíst, pokud se cítíme z 80% plní, pak budeme jíst méně a nebudeme mít tak často hlad.

Trávit mnoho času před sledováním televize

Tento zlozvyk je nebezpečný zejména proto, že snižuje fyzikou aktivitu člověka a zároveň zvyšuje šance na rozvoj diabetu a nadváhy. Dokonce mnohé studie prokázali, že lidé, kteří sledovali televizi více než 2 hodiny denně jedli více, než lidé, kteří ji sledovali jen okolo 1  hodiny. Je to logické. I při obyčejném sledování televize často máme tendenci dát si něco malého k snědku a to i v případě, kdy hlad nemáme. Televize nás také okrádá o náš volný čas, který můžeme strávit s přáteli, rodinou a dívání na televizi také může urychlit ztrátu paměti. Pokud budeme více aktivní budeme mít více energie, budeme fit a v kondici, budeme zdraví a snížíme riziko onemocnění.

Finanční problémy

Všichni dobře víme, že finanční starosti mohou mít vážné zdravotní následky. Stres z financí může přispět k vysokému krevnímu tlaku, depresím, nespavosti, bolestem hlavy, zažívacím potížím, vředům, nadměrnému kouření a pití alkoholu a ztrátě či získávání na váze. Vždy je dobré získat si kontrolu nad svými financemi a mít nadhled. Je to sice těžké, ale budete se cítit jako opravdový páni svého života. Budete mít svůj život pod kontrolou a budete méně ve stresu a budete mít méně starostí a obav o svou budoucnost i přítomnost.

Fastfood

Často oblíbení jídlo z fasfoodu jako například cheeseburgery, hranolky a k tomu velmi sladká limonáda, rozhodně nepatří k těm nejzdravějším, spíše naopak! Stravování v takových zařízeních často vede k většímu obvodu pasu a nejrůznějším onemocněním jako jsou diabetes, srdeční onemocnění či nadváha. Ačkoli zdravá strava nás někdy stojí více času i peněz, i přesto rozhodně stojí za to! Jídlo z fasfoodu je sice levné a rychlé, a díky tuku, soli, cukru je i nepopíratelně chutné, měli bychom se mu spíše vyhnout.

Stres, strach, deprese

Pokud nežijeme pozitivním stylem života a spíše jsme naladěni na negativní vlnu spojenou s množstvím stresových hormonů, které zvyšují krevní tlak, může dojít také k zvýšení hladiny cukru v krvi, nižší imunitě, nadváze a dokonce i zpomalení trávení. Stres může směřovat také k přejídání a stále častějším vyhledávání sladkostí. Pokud se budeme snažit být plní pocitu radosti a optimismu, budeme tak podporovat naše zdraví a lepší styl života.

Nadměrně pití alkoholu

Pokud budeme pít alkohol velmi často, může se pro nás stát jedem. Ženy, které denně konzumují dva nebo více drinků a muži, kteří vypijí denně tři a více drinků mají vyšší riziko poškození jater, také různých druhů rakovin a dále se pak může jednat o vysoký krevní tlak a deprese. Pokud přestanete konzumovat alkohol ve velké míře, může se zlepšit vaše trávení, budete lépe spát a budete se cítit více zdravě. Dále pak vaše hladina krevního cukru bude nižší a stabilnější. Samozřejmě budete mít více energie, budete aktivnější a vylepší se i vaše vztahy s rodinou a přáteli.

Kouření

Kouření je jedním z nejhorších lidských zlozvyků. Samotné kouření totiž způsobuje až ze 30% onemocnění srdce či úmrtí na rakovinu. Z 80% se může jednat o plicní rakoviny a zvyšuje také riziko rakoviny úst, hrdla a močového měchýře. Tento zlozvyk také zvyšuje možnost na srdeční infarkt, mrtvici, vysoký krevní tlak a hlavně také zhoršuje dýchací potíže. Když přestanete s kouřením zdravotní přínosy jsou téměř okamžité. Během jednoho měsíce vaše plíce budou lépe pracovat a i dušnost a kašel by měli být slabší. Odvykání na kouření výrazně snižuje hrozbu rakoviny a onemocnění srdce. Zároveň také zlepšuje chuť, čich a máte lepší výdrž!

Pravidelné braní léků

Dlouhodobé a pravidelné braní léků často způsobí více problémů než jich vyřeší. Pomocí léků jako jsou ibuprofen, aspirin či paralen, které často užíváme kvůli bolesti hlavy, si můžeme způsobit větší riziko vředů,  gastrointestinálního krvácení, vysoký krevní tlak a řadu srdečních problémů. Pokud užíváte uklidňující léky či léky na spaní, může to u vás zanechat pocit zmatenosti, únavy a omdlévání. Rozhodně si musíte dát pozor, aby se z vašeho častého příjmu léků nestala závislost!  Může se to stát ani nevíte jak, a proto bychom tomu měli předcházet. 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.