Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Jíst zdravě a přitom ušetřit peníze? Ano, i to je možné. V tomto článku se dočtete o cestách, které vám pomohou docílit zdravé stravy za dobré peníze.

Každý z nás už jistě slyšel a možná i sám použil výmluvu: „Ale když zdravé stravování je moc drahé!“. Je pravda, že některé potraviny ze zdravé výživy a obchodů, které se soustředí na zdravý životní styl jsou dražší, ale to neznamená, že se nedá jíst zdravě a přitom šetřit. Díky několika jednoduchým receptům a radám, totiž můžete jíst zdravě, shodit pár kalorií, a přitom šetřit peníze a možná i svůj čas.

Správný obchod

K tomu abyste se samozřejmě správně a zdravě stravovali potřebujete nakoupit dobré potraviny. k tomu ale přece není nutný hned ten nejdražší obchod, který třeba nabízí i stejné potraviny jako ten běžný. Je důležitý najít takový obchůdek, který kvalitou i cenou bude vyhovovat vám a vašemu zdravému životnímu stylu. Sami si vyzkoušíte zda ovoce, zelenina či jiné produkty jsou v tom obchodě kvalitní a v pořádku.

 

Mražené ovoce

Čerstvé ovoce jako jsou zejména jahody či borůvky je pro nás většinou velmi drahé a to zejména pokud se jedná o období mimo sezónu. Proto si můžete koupit toto ovoce mražené. Mražené bobule nás budou stát méně a mají pro nás stejnou výživovou hodnotu. Výhodou je také fakt, že se vám nezkazí. Můžete je mít v mrazáku, jak dlouho chcete. Takže nevyhazujete peníze z okna v podobě zkaženého ovoce.

Instantní ovesná kaše

Rychlá instantní ovesná kaše je určitě skvělá jako rychlá snídaně či svačinka. Bohužel kupovat větší krabičky ovesných kaší je drahé a často jejich obsah ani nespotřebujete. Proto je lepší koupit si jen ovesné vločky a sami si je připravit jako svou domácí ovesnou kaši, do které si můžete dát cokoli podle své chuti. Taková ovesná kaše vám zabere 10 – 15 minut, což je perfektní! Navíc instantní kaše je často plná přidaných cukrů čili kalorií.

Chipsy

Je pravdou, že pokud si chcete dát „zdravé“ veganské chipsy, jedná se o dražší záležitost. Proč si je ale nevyrobit doma? Kapustové chipsy jsou příjemným slaným občerstvením a chuťově jsou velmi podobné veganským chipsům. Jen si umyjete kapustu, přelijete ji horskou vodou, posypete mořskou solí a pečete při 350 stupních  pod dobu asi 15 min. Chutnají jako bramborové lupínky!

Ryby

Všichni víme, že bychom měli jíst více ryb, protože jsou bohaté na omega-3 mastné kyseliny. Bohužel kupovat čerstvé ryby není vždy příjemné pro naši peněženku. Místo toho je ale jednou za čas můžeme vyměnit za konzervovaného lososa, což je mnohem méně nákladné, a zároveň nám to stále přináší zdravé omega-3 mastné kyseliny. A navíc lososový salát z konzervovaného lososa je velmi chutný!

Ořechy a sušené ovoce

Ořechy a sušené ovoce můžete přidat kamkoli. hodí se do jogurtů, ovocných salátů, pomazánek apod. Tato nezbytná součást jídelníčku je nejen velice dobrá, ale také vás zasytí a poskytuje vám potřebné živiny. Můžete je jíst v nejrůznějších kombinacích nebo i samotné jen tak pro chuť.

Týdenní plán

Pokud chcete opravdu ušetřit, zkuste si každou neděli najít chvilku a vytvořit si svůj jídelní plán. Pokud si sepíšete, co budete chtít vařit, když jdete nakoupit, koupíte opravdu jen to, co potřebujete a ne zbytečnosti. Zároveň si tak skvěle budete hlídat i kalorie.

Pokud se naučíte dodržovat tyto rady, můžete jíst zdravě a zároveň ušetříte!

 

 

 
Běžný bBcfcdcaca

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.