Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Návyky, které vám mohou prodloužit život!

Každý z nás si chce užít život naplno a být na tomto nádherném svět co nejdéle.Proto určitě budete rádi, pokud vám nabídneme možnost, jak si svůj život prodloužit! Stačí k tomu, jen pár změn ve vašem životním stylu.

Recept na elixír mládí zde bohužel nenajdete, ale možná se mu trochu přiblížíme, protože si pomocí 9 rad můžete prodloužit život až o několik let. Nedávné studie potvrdily, že čtyři typy našich špatných návyků, kterými jsou kouření, nadměrné pití alkoholu, žádný pohyb a cvičení a minimální příjem ovoce a zeleniny, vám mohou snížit délku života až o 12 let.

Naštěstí můžete tyto čtyři zlozvyky napravit nezdravého chování a životního stylu napravit přijetím těchto devíti návyků. Tyto cesty vám pomohou k zdravějšímu životnímu stylu, lepšímu pocitu a mladšímu vzhledu.

1. Nepřejídejte se!

Pokud se chcete dožít 100 let, nemít přeplněný talíř jídlem je určitě dobrý nápad. Mnohé studie dlouhověkosti po celém světě potvrdily, že jíst méně pomáhá věku postupovat rychleji, jelikož omezením kalorií je omezena produkce T3, což je hormon štítné žlázy, který zpomaluje metabolismus a urychluje proces stárnutí.  Vědci většinou doporučují, abychom přestali jíst v okamžiku, když pociťujeme, že jsme z 80% plní.

2. Buďte aktivní!

Povzbuzující informace v této části pro vás může být fakt, že mít uspokojující sex dvakrát a třikrát týdně může prodloužit váš život až o tři roky. Pravidelný sex může také držet nižší krevní tlak, zlepšit váš spánek, zvýšit vaši imunitu a chránit srdce.

3. Nekoukejte často na televizi!

Přiznejme si, že trávit příliš mnoho času před televizní obrazovkou, to našemu zdraví rozhodně neprozpívá. Studie z roku 210 zjistila, že lidé kteří sledovali čtyři a více hodin denně televizi měli ze 46% vyšší pravděpodobnost úmrtí než lidé, kteří sledovali televize méně než dvě hodiny denně. Jakékoli ubrání či mírná redukce vašeho sledování televize může pomoci, jelikož každá další hodina, kterou se budete dívat zvyšuje celkové riziko úmrtí o 11% a úmrtí a srdeční onemocnění o 18%.

4. Příliš se nevystavovat slunci

Čerpat slunečních paprsků bychom měli s mírou. Slunce je sice lék, ale pokud se vyhnete přílišnému slunečnímu záření, můžete samozřejmě zabránit rakovině kůže a kůži si tak udržíte krásnou, mladou, nebude povislá a obličej bude vyhlazený bez vrásek! Pro zdravě vypadající pleť rozhodně nepoužívejte chemické opalovací krémy, ale přírodní oleje!

5. Přátelé a rodina

Mnohé výzkumy ukazují, že v životě člověka je vyšší riziko srdečních onemocnění, pokud nemáme silnou síť přátel, rodiny, prostě lidí, kterým na vás záleží a vám záleží na nich. Osamělost totiž může způsobit zánět a u jinak zdravých lidí to může být stejné nebezpečné, jako mít vysoký cholesterol, nebo dokonce kouřit. Osamělost se často představuje největší nebezpečí u starších lidí, kteří mají sklon k depresím.

6. Pít s mírou

Ženy, které mají dva nebo více alkoholických drinků za den, a muži, kteří mají tendenci pít tři nebo více drinků  za den, mohou mít nepříznivé účinky  nejen ve vztahu ale také ve spojení s tělesnou hmotností. Mnohé studie, ale také prokázaly, že jeden drinky denně má pozitivní účinky na naše srdce. Takže pijte s mírou!

7. Ovoce a zelenina

Jíst ovoce a zeleninu je základ asi každého jídelníčku.  Tyto důležité složky našeho jídelníčku obsahují vlákninu, vitamíny, mohou snížit riziko onemocnění srdce o 76%, a dokonce mohou hrát roli při snižování rizika rakoviny prsu. Také mohou posílit náš krevní oběh a vyhladit naše vrásky. Navíc mají skvělou chuť!

8. Pohyb

Každodenní cvičení je jedna z nejpodstatnějších věcí, která může vést k mladšímu a zdravějšímu vzhledu. Pravidelné cvičení jako například běh, může přidat až čtyři roky života. Cvičení má totiž pozitivní účinky nejen na náš metabolismus, ale i na naši mysl a srdce. Pravidelné cvičení tedy může snížit i riziko srdečních potíží.

9. Přestat kouřit

Kouření je jedním z nejhorších lidských zlozvyků. Ale nikdy není pozdě na to přestat. Dokonce studie zveřejněná v American Journal of Public Health zjistila, že ženy, které přestaly kouřit ve věku 35 let si přidaly zhruba o 8 let života. Ale nikdy není příliš pozdě skončit! Odvykání může například zpomalit onemocnění a i obtíže způsobené kouřením.

Zdroj: 9 Ways to live longer 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.