Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

V minulém článku jste se mohli dočíst o tom, k čemu je dobré snídat. Snídaně by nám měla dodat všechny potřebné živiny a zároveň by nás měla zasytit. V tomhle článku bych vám chtěla dát inspiraci na zdravé snídaně a představit vám moje nejoblíbenější.

1. Ovesná kaše

Samozřejmě že kaše nemusí být jen z ovesných vloček. Můžete použít jakékoliv jiné vločky (jáhlové, pohankové, špaldové, rýžové, kukuřičné..) Zároveň také pokud je nechcete dělat v kravském mléce, tak můžete vyzkoušet např. sójové nebo mandlové. Kaše jsou jednoduché na přípravu a dochutit si je můžete v podstatě čímkoliv. Já si do nich nejčastěji dávám skořici/kakao a dozdobím ovocem, oříšky, semínky (chia, slunečnicová, dýňová..) nebo třeba kostičkou vysokoprocentní čokolády.

Jestliže nemáte ráno čas, můžete vyzkoušet tzv. overnight oats – večer si do sklenice dáte vločky s mlékem (popř.jogurtem), dochutíte, necháte přes noc a ráno máte hotovou snídani.

2) Tousty s avokádovou pomazánkou a vajíčkem

Avokádovou pomazánku dělám tak, že vidličkou rozmačkám avokádo, přidám 1-2 lžíce jogurtu, pár kapek citrónové šťávy, sůl a pepř. Namažu ji na (nejlépe celozrnné) tousty,přidám 1-2 vejce a rajčátka.

3) Mug cake

Do většího hrníčku dám 1/2 hrnku rozmixovaných ovesných vloček, 2 lžičky kakaa, lžičku prášku do pečiva, 75 ml mléka. Všechno smíchám a dám do mikrovlnky na cca 3,5 minut. Opět si k němu můžete dát co chcete. Mně nejvíc chutná kombinace mug cake + bílý jogurt s oříšky + banán. I když je mug cake pro mnohé neobvyklou snídaní, tak si myslím, že by od vás měl dostat šanci.

Tak tohle by byly mé 3 nejoblíbenější snídaně. A co vy? Co si dáváte k snídani nejraději?

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.