Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

„Kognitivně behaviorální terapie“ vychází z kombinace kognitivní a behaviorální psychoterapie. V podstatě se zde deprese bere jako naučená reakce, které je potřeba se zbavit. Pojďme si dnes společně projít několik věcí, které se při této terapii dodržují

Přestaňte s „přemítáním“

Určitě jste se někdy pohádali například s kamarádem nebo s kamarádkou a pak jste seděli doma a celou situaci si přehrávali pořád dokola. Právě díky tomuto typu myšlení vznikají deprese nejčastěji.

Pokud se vám nedaří přemítání ubránit, pokuste se svoji pozornost obrátit k něčemu jinému, nebo vyzkoušejte meditaci.

Zůstaňte v přítomnosti

Většina lidí s depresemi se snaží předpovídat svou budoucnost a přehrávají si v hlavě různé varianty situací, které očekávají že se stanou. Zůstaňte v přítomnosti!! Přemýšlením o budoucnosti stejně nic nevyřešíte. Pokud zůstanete v přítomnosti, lépe se s věcmi vyrovnáte!

Bavte se s ostatními

Když má člověk deprese většinou se izoluje od ostatních lidí. To je ovšem velká chyba, protože vám ostatní pomohou rozptýlit se a rychleji se tak z deprese dostanete. I pětiminutová procházka se sousedem vám dokáže zcela změnit pohled na svět.

Dodržujte rutinu

Vstávejte se stejný čas, obědvejte ve stejnou hodiny a vyvarujte se lenošení na pohovce. Lidé v depresích mají totiž velkou tendenci jíst a nebo spát zcela nekontrolovaně. Dokonce i pokud nechodíte do práce, je dobré nastavit si svou denní rutinu, kterou budete dodržovat.

Vyberte si cíl

Vyberte si jednoduchý, přímočarý cíl, kterého můžete snadno dosáhnou. Takže cíl, že si do konce týdne najdete práci.. není úplně ten správný. Může to být ale například úklid domu, pečení a další věci, kterých můžete dosáhnout, pokud nebudete líní.

zdroj: Helath.com

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.